CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

SELAMAT DATANG

di sini kisah mengenai diri vsa..kisah hidup vsa..kisah keluarga vsa..bukan kisah sesiapa..ini adalah kisah kasih vsa..
'this is my life..my love..my everything'

Wednesday, April 14, 2010

merindui kamu

salam....

vsa x de banyak nak masukkn dlm entry kali nih..

tapi..juz nak share rasa hati..
vsa lakarkan dalam bentuk puisi or kata-kata..
sebab if dlm bentuk cerita,ia akn menjadi terlalu pnjg..
so...cheers guys...

andai dapat ku gapai bulan di langit..
ingin aku hadiahkan pada dirimu..
namun..
aku tetap terfikir..
adakah keputusan ku tuk menggapai bulan di awan itu perlu?
bagaimana dengan matahari dan bintang?

tapi bagiku..
kaulah matahari,bulan dan bintang di hatiku..
apa jua kata2 orang..
kau tetap teristimewa di sudut hatiku yg plg dalam..
cuma..
aku perlukan kekuatan tuk menyatakan padamu..
tapi..
aku harap kau faham dengan apa yg telah ku berikan..

moga tertulis..
jodoh aku dengan mu..
akan ku cuba menjadi terbaik untuk mu..
kaulah tanda tanya..
kau lah titik noktah..
kaulah segalanya bagiku...

-vsa;yg slalu merindui kamu-

0 comments: