CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

SELAMAT DATANG

di sini kisah mengenai diri vsa..kisah hidup vsa..kisah keluarga vsa..bukan kisah sesiapa..ini adalah kisah kasih vsa..
'this is my life..my love..my everything'

Monday, September 27, 2010

mencari keredhaanNya

salam..


hari ni aku masih dalam mood yang tak berapa nak ok..disebabkan kes-kes semalam dan hari sebelumnya..kenapa aku di beri dugaan sebegini?apa salah aku pada dorang2 neh?aku berpegang kepada kata-kata 'Allah bagi kita dugaan dan ujian sebab Dia sayangkan kita & smoga kita tak lupakan Dia yang satu'..insyaAllah..aku redha atas semua dugaanMu Ya Allah..

tapi...1 yang aku tak leh lupa and elakkan..perasaan sangat berkecil hati dengan kawan baik aku sendiri...yang aku paling sayang...Ya Allah,Kau berikan lah aku petunjukMu Ya Allah...dengan keadaan aku yang masih di alam 'kecik ati' nih,aku tak taw nak merepek apa pepanjang kat sini...so thanx uollss if sudi menapak kat sini..len kali vsa tulis lagi....huhuhu~

**nak pergi membawa diri...menangisi nasib..uhuk~

-vaneesa : 2208 : 27092010-

0 comments: