CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

SELAMAT DATANG

di sini kisah mengenai diri vsa..kisah hidup vsa..kisah keluarga vsa..bukan kisah sesiapa..ini adalah kisah kasih vsa..
'this is my life..my love..my everything'

Wednesday, October 20, 2010

dia...aku dan kamu..

di sini aku berdiri..

di sini aku mencari..
mencari satu erti..
erti di sebalik sebuah kehidupan...

kehidupanku..ku lalui penuh berliku...
kehidupanku..masih disaluti kabus..
kehidupanku..
ohhh...aku tidak dapat menjangkakan penyudahan kisahku...

kisahku..
kisah dia dan aku..
kisah aku dan kamu...
kisah kita bersama...

dia kesayanganku...
dia segalanya untukku..
namun..dia jugalah menghancurkan impianku..
dia pemusnah harapanku...
tiada lagi kasih yang bersisa..
yang ada hanya luka berparut...

kamu...
insan terbaik di sisiku..
kamu...
sentiasa menyokongku...
kini...
kamu kesayanganku..

aku memohon...
kamu akan sentiasa bersamaku..
bersamaku menempuhi hidup yang semakin berliku...
beriringan denganku melakar kenangan di atas kanvas kisah kita..

terima kasih sayang..
akan ku pupuk cinta dan rindu buatmu...
kau kesayanganku...

0 comments: