CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

SELAMAT DATANG

di sini kisah mengenai diri vsa..kisah hidup vsa..kisah keluarga vsa..bukan kisah sesiapa..ini adalah kisah kasih vsa..
'this is my life..my love..my everything'

Saturday, May 1, 2010

dalam ati ade taman + movie time..

salam...

location : new town ampang..
mood : dlm ati ade taman..(",)

wah wah wah...mood yang agak memberansangkan..last week mood aku memang
demm & jammed...aku pn xtaw nape jd mcam tu..yg pasti tetiba mood aku x brapa ok..menjadikan aku xde mood...agak tension..p kje pn blur2 je nk wat kje..memang jammed..huhuhu...biase la..xkn kita akn sentiasa tersenyum..kdg2 akan ada gak tangisan...hehhehehe

but...

today..tiz week..aku kembali bersemangat..yeah..
i like tiz feeling...sbb 2 la mood aku jadi 'dalam ati ada taman'...wah wah...happy juga tanpa reason..sama macam aku bersedih n jammed ri 2..aiyo...so...apa aku nak wat minggu nih?ntah la..xtaw nak share ape...lau ada idea,mungkin akan berjiwang seketika..fuhh...dlm ati ada taman...boley je kn nak berjiwang..hehehe....

ok2...lets talk about movie...

last week aku g tgk movie ngan my officemate...tgk citer
The Crazies...citer best..banyak unsur2 suspen yang watkan kami agak terkejut sekaligus mengundang jeritan2..wah wah...malu plak..sib baik g ngan mmbe2 pmpn je..lau ngan lelaki,menang memalukan..huhuu.....citer nye mengenai 1 daerah yg kne sebaran virus @ penyakit dri air kotor...menyebabkan seluruh penduduk kwsn 2 jadik gile...so dorg sume mula membunuh...thats y tajuknye 'the craziest'...then after tgk movie,ktrg jalan2 n shoping2...melayangla gak wit aku..huhuhu..ade la bj sehelai 2 yg trbeli...hukhuk....tpi...2 last weeknye citer..

skang...

aku bergerak ke citer smalam...semalam aku tgk movie lg...ngan Jainab a.k.a jai,zety a.k.a shida & rihanah a.k.a rie...hehe...semalam aku tgk
'Iron Man 2'...fuh..aku da tgk Iron Man version 1...skg tgk version 2 plak..very good imagination..very good system n everything lah....enjoy the movie...release our tension...so...my moodrecover 150% tiz week...

cma..ri ni..
sabtu 1 may 2010....sungguh bowing...as usual,aku lepak umah je stiap kali ujung minggu..biase lah..
bujang + single...chewahhhh....even single,dalam ati aku tetap ade taman...nape ye?senyum seindah suria la...pasni aku nak wat ape ntah..bj da basuh...mmm...tv xde citer best..layan online cerpen,novel & berjiwang2 sekejap...mm..maqazine pn ade nih....

pasal magazine..aku terbaca 2 story...psal
5 kesilapan lelaki yg menakutkan wanita...and lelaki juga suka di manja....aku baru bc tajuk..tgu da bc abes kisahnye,then baru d huraikan d cni ye..so kpada lelaki2 yg mmbaca,komen la sket psal isu 'lelaki juga suka d manja..' & kpda pmpn2,korg dgalakkn beri pndpt psal '5 kesilapan yg menakutkan wanita'..hehehe....but for those yg ade pndpt tuk 2-2 isu or mana2 isu,
ur invited 2 drop any comments k....so...daaaa...

jmpa lg next entry....daaa..

-vaneesa-

0 comments: