CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

SELAMAT DATANG

di sini kisah mengenai diri vsa..kisah hidup vsa..kisah keluarga vsa..bukan kisah sesiapa..ini adalah kisah kasih vsa..
'this is my life..my love..my everything'

Saturday, May 8, 2010

weekend c0mes again..

salam...

as usual..weekend comes again..weekdays x de kesempatan tuk aku update laman luahan a.k.a sad story diary aku nih..nape aku kata sad story diary?sebabnya bila aku sedih je then aku akan park kat cni..menulis or mencoret sedikit luahan ati yg x seberapa...

so..ape entry kali nih?

entahla..aku x pasti...masih tercari2 motif atau topik tuk ri ni...aku ngah memcuci baju nih..tp alhamdulillah..even aku dok umah sewa bujang je,peralatan umah nih lengkap..ciap dengan washing machine lagik..so biarlah washing machine tu wat kje tuk aku..boley la aku bersenang lenang di cni kan..heheehe...every weekend je msti tinggal aku sowg2 d umah tuk melalui 2 ari yg sungguh tekanan nih...sedih nye bile x de cinta ati...i'm
SINGLE ok...sedih kan...beginilah nasib single d perantauan...housemate aku sokmo2 kuar dating je..weekdays pn sempat dating..aku?ntah bile la nak dating2 nih..hahahha..sadis siot...so my task for weekend hanyalah mengemas umah & membasuh baju..penat je wat kje tuh,tdo...then bangun online,fasebuking & melayan blog2 yg menarik...mmm...

tapi ari nih aku ada plan dgn opismate aku...bf a.k.a bestfriend aku...jai,zety & rie...kitorang nak p melawat tapak career fair kat klcc...ade ke peluang baru tuk aku..nak g cari pakwe ke..hahaha...opppsss...nak g usha kje2 mna yg sesuai..sebabnya?mmang aku syg kje skg nih....opismate sume ok even ada la sekor 2 x brapa ok...tp tekanan yg d beri oleh si
SIRIP nih x tertanggung la..memang la salah aku..wat kje men2..tpi performance aku ok what...xde ganggu...xkan nak suh aku wat kje tanpa henti slama 5 jam...macam robot dah...tiz week memang sakit abes badan aku...mata si sirip 2 asyk usha aku je...igt aku x ley wat ke?huh!!aku da buktikan k...lets see what he will say tiz coming 2 weeks...huh!!

k la..x nak dah la aku tambah dosa kutuk si SIRIP...aku nak g settle kan kje umah..then ciap2 nak kuar..if rajin or sempat..sok aku updatekan apa yg blaku ri ni k...so..see again next entry...daaaaaaa....

-
vaneeesa-

0 comments: