CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

SELAMAT DATANG

di sini kisah mengenai diri vsa..kisah hidup vsa..kisah keluarga vsa..bukan kisah sesiapa..ini adalah kisah kasih vsa..
'this is my life..my love..my everything'

Saturday, November 6, 2010

daripadaNya kita datang & kepadaNya kita kembali


salam...


06 Nov 2010 ~ kembalinya seorang ibu tersayang ke rahmatullah..ibu kepada Norfaizah Baki,sahabat baikku...izza,tabahlah menerima dugaan..sesungguhnya setiap daripada kita pasti akan kembali kepadaNya..cuma yang berbeza tarikh dan waktu..dunia ni hanya pinjaman untuk kita...semoga izza tabah menerimanya...sedekahkan Al-Fatihah tuk arwah,semoga arwah ditempatkan dikalangan orang beriman..sesungguhnya,doa yang terbaik kepada seorang ibu adalah doa seorang anak yang soleh dan solehah...insyaAllah..

Tiap-tiap yang berjiwa akan merasakan mati. Kemudian hanyalah kepada Kami kamu dikembalikan.” (QS. 29:57)

setiap yang hidup pasti akan mati...setiap yang bernafas pasti akan pergi..semoga kita redha..beribadahlah selagi kita mampu..selangkah kita ke hadapan bermakna selangkahlah kita mendekati hari kematian..Allah telan berjanji,dunia ini hanya pinjaman kepada kita.terpulang kepada kita bagaimana untuk kita mencorakkan pentas hidup kita. DaripaNya kita datang dan kepadaNya kita akan kembali.

Innalillahiwainnahiraji'un...
Al-Fatihah untuk arwah mak izza...

izza,ingatlah...Redhalah dengan ujianNya,jangan ditangisi arwah kerana arwah kembali kepadaNya.tempat yang lebih kekal abadi..sentiasalah sedekahkan Al-Fatihah untuk arwah,moga dipermudahkan segala urusan arwah di sana..insyaAllah..

0 comments: