CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

SELAMAT DATANG

di sini kisah mengenai diri vsa..kisah hidup vsa..kisah keluarga vsa..bukan kisah sesiapa..ini adalah kisah kasih vsa..
'this is my life..my love..my everything'

Monday, November 15, 2010

Ya Allah..



Ya Allah..

aku hanyalah insan kerdil di sisimu..

aku sentiasa alpa dengan suruhanMu..

aku seringkali melupakanMu di saat aku meniti bahagia..

namun..

bila aku jatuh..

Kaulah yang ku cari..

hanya Kau di sisi..


Ya Allah...

hanya Kau yang tahu...

apa yang terbaik buatku..

Kau bukakan pintu atiku..

Kau dekatkan aku dengan insan yang mencintaiMu dan ajaranMu..

Kau dekatkan hati aku..

kepada lelaki yang sentiasa tunduk dengan ajaranMu...

semoga aku sentiasa mengingatiMu ya Allah..


Ya Allah Ya Rahim..

seandainya dia terbaik buatku..

Kau satukanlah hati kami..

Kau murahkanlah rezeki kami..

Kau jauhilah kami dari kemungkaran..

Kau peliharalah kami Ya Allah..


tapi Ya Allah..

seandainya aku bukan tercipta dari rusuk kirinya..

Kau bawalah atiku jauh dari atinya..

Kau jauhkan kekecewaan dari ati kami..

Kau temukan kami dengan jodoh yang terbaik..

yang telah Kau cipta sejak azali..

Kau tabahkanlah ati kami menerima dugaanMy..

Sesungguhnya..hanya Kau yang tahu apa yg tbaik untuk kami..


Ya Allah Ya Rabbi...

aku terima segala ketentuanMu Ya Allah..

terima kasih atas anugerah cinta di hatiku..

terima kasih untuk segalanya...

Amin...Ya Rabbal 'alamin...

0 comments: