CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

SELAMAT DATANG

di sini kisah mengenai diri vsa..kisah hidup vsa..kisah keluarga vsa..bukan kisah sesiapa..ini adalah kisah kasih vsa..
'this is my life..my love..my everything'

Tuesday, November 30, 2010

Pelangi Hidup

date : 30 Nov 2010

location : Ampang...

salam...

pejam celik..pejam celik...dah akhir tahun...kejap je masa berlalu...azam aku tahun ni da tercapai ke?alhamdulillah...sebahagiannye da tcapai...amacam dengan azam korg?masih ade yg tertunggak?haaa..lau agak2 blum terlaksana,sile kan le laksanakan...tak pun,carry foward je azam korg ke tahun depan ye...

aku da merangka2 azam tuk tahun depan..tahun 2011..wahh...sgt express kan..hahaha...ape azam aku tahun depan?hurm..by the end of next year,aku nak pastikan aku berteman..hahaha...macam susah je pun..isk..isk..dalam bulan jun tahun depan,lau tak de gak yang masuk minang aku,aku akan wat form tuk sesapa yang trasa nak menjadik candidate sebagai teman sehidup sematiku..ade bran?hahaha...wait ye...huhuhu...

sedih weh..usha2 fasebuk..usha2 friendster...sume kawan2 sebaya aku dah beranak pinak..ade yang da masuk anak ke 3 dan ke 4 pun da..aku?jangan korang tak caye lak...calon pun tak de ni..so kepada sesapa yang trasa nak jadik calon,sile send resume beserta photo berukuran pasport ke dzul_z8lea62@yahoo.com.erk...bley ke macam tuh...hahaha....isk...susah betul lau aku fikir pasal masa depan nih...trasa macam baru je semalam berlaku..urgghhh..tolong la lepaskan aku dari perasaan fobia + benci ni..uwaaa ;((

"Ya Allah...kau tunjukkan la aku jalan yang benar...jalan keredhaanMu ya Allah...sesungguhnye hanya Kau yang tahu apa yang terbaik tuk masa depan ku...ku mohon kepadaMu ya Allah ya Rabbi...Kau kurniakanlah aku seorang insan yang mampu membimbingku ke jalan Mu...Kau bukakanlah pintu hatiku ya Allah...jatuhkanlah aku ke dalam dakapan seorang lelaki yang baik, seorang lelaki yang beriman kepadaMu..seorang lelaki yang akan mendahulukan Mu dan kedua orang tuanya sebelum ia mendahulukan aku..Kau temukan aku dengan lelaki yang dari rusuknya Kau cipta dirku..seorang lelaki yang mampu menyayangi aku dan mampu bersama denganku hingga ke hujung nyawa...aku redha dengan segala ketentuanMu ya Allah...Aminn.."

ok guys..time to sleep now...doakan perjalanan hidupku semakin berwarna-warni ya...thnx :)

0 comments: