CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

SELAMAT DATANG

di sini kisah mengenai diri vsa..kisah hidup vsa..kisah keluarga vsa..bukan kisah sesiapa..ini adalah kisah kasih vsa..
'this is my life..my love..my everything'

Saturday, November 13, 2010

[E]xam oh [E]xam


salam...

hari ini hari sabtu...berhujung minggu di bulan November..klu minggu lepas (minggu Deepavali) aku memerapkan diri d umah sewa yang sekangkang kera aku ni ja smpaikan 3ari tak turun jejak ke bumi,ari ni aku takde kat umah..ouch...malas ok...sangat malas...reason?hurm...ari ni ada exam..PTD dan KPLI...so mula2 terfikir which 1 is much better...setiap pilihan ada baik buruk..but aku pilih KPLI...sebabnya aku dah 3kali amik exam SPA..utk kli pertama da lulus 3 jawatan but after 3 years,tak penah pun sesapa panggil aku tuk inteview..so sangat kecewa ok...thats y la aku g KPLI...mana taw rezeki aku tuk jadik cikgu ke kan..hahaha...tapi terfikir gak,aku ni layak ke ajdik cikgu?isk.....ntah la...but 1 i can say...i will try my best...huhu

KPLI..oh...KPLI...


hmmm....kali ni aku kene exam KPLI kat putrajaya...fuhh..aku ni yang agak buta direction disebabkan aku malas nak pusing2 KL sengsorang..so bile kne macam ni,terhegeh2 gak la kan...last2 aku tanya dengan my best friend a.k.a my SA...uuuhh...haha....dia cakap xpela,dia amik leave ari ni..so dia antar kan...Alhamdulillah..thanx my dear...hehehe...seb baik exam 2jam setengah je..tapi pening gak le kepala otak aku ni nak memerah otak...soklan xde la susah pn tapi nak tengok ketangkasan n cara berfikir in a point as teacher...hohoho...135 soklan dlm 30 minit...so ape lagik kan....skli baca,trs warna je la kertas OMR tuh...seb baik semua soklan OMR meaning takde esei2 neh..alhamdulillah..aku tak suka nak mengarang ok...so after da siap exam..just can wish all the best je la kan...just wait untul the result..huhuhu....to all,pray for me yaaa....but i wanna be a lecture,not a teacher...isk isk...

so..its time to sleep..letih otak dowh..migrain dah neh...pape pun...take care ya...
n MISS u my dear... ;-)

0 comments: